2014年7月10日 星期四

每段YouTube美容分享影片廣告費 明碼實價大公開


或許我們都心知肚明,某些YouTuber收受廠商利益為其宣傳產品,但是我們有沒有想過,背後的利益,除了產品外還有什麼?背後又涉及什麼利益集團?本文正輯錄並歸納所有關於商業美容YouTuber的收費情報。

----------------------

【懶人包】總結來自網友爆料


  • 商業美容博容的真心分享是假的,是100%廣告,和電視廣告沒有分別。
  • 品牌在YouTuber影片內落扮真心分享廣告費用:
    • 大佬B:$10,000(因為太臭串所以少品牌搵佢
    • 小花:$20,000
    • 阿花:$20,000
    • Jade & Minnie:$10,000以上
    • 30秒$80,00至$10,000
  • 品牌在Facebook專頁內落扮真心分享廣告費用:
    • Jade & Minnie:$2,000
    • 一線:$2,000至$3,000
  • 品牌在Instgram內落扮真心分享廣告費用:
    • Jade:$800
    • 一線:$2,000至$3,000
  • 品牌需為YouTuber提供講稿
  • 廣告費以單件貨品計算
  • 即使只是單件宣傳品,品牌客戶仍須送上整系列
  • 只要品牌付錢,什麼產品都能讚好,推介給觀眾
  • 商業YouTuber由PR中介公司背後組織,PR中介公司帶YouTuber的資料、收費表,上門向品牌客戶推銷旗下YouTuber的資告方案,若品牌方面接納,PR中介公司則從中賺取佣金。
  • YouTuber的人氣,是PR中介公司捧出來的
  • PR中介公司視YouTuber為宣傳工具、高級打手
  • YouTuber、PR中介為了向品牌叫價,會買views買likes買fans,品牌付錢隨時到達不到目標觀眾量,既欺騙觀眾又欺騙品牌
  • 使用YouTuber作假分享,或觸犯商品說明條例
----------------------
在Instagram上流傳另一YouTuber Yaki Wong群組對話,爆出大佬b的分享背後其實既收天價稿費。





「我想講,大佬b同小花既稿費多到嚇死你

一樣產品宣傳收過萬,諗下佢層樓點買返黎,仲扮野話自己一個月無五萬係作」

另一幅Instagram流傳Yaki Wong與PR的對話,爆出在Instagram內展示產品的收入,以followers人數遞增。




Chan Tsz Ying 347k fans, $4000/IG feed

Jade Lam 36k, $800/IG feed


在高登討論區的貼文中,有自稱本地護膚品牌職員留言,爆出YouTuber收費,並指出只要有錢收,她們就會大力在影片為其宣傳。


「終於有post講班youtubers。好激動。小女其實係一間新開既護膚品公司度做,但因為新,想多人認識,就話不如搵youtuber試用。之後我sd左好多email去。…兩個女仔一條channel果個,話一段片要一萬以上,fb一張$2000,ig都係成千蚊一張。果下真係shock左。…」


「宜家我同我老闆講,唔想再搵youtuber試,不如變sample送俾有興趣的人算。班youtuber有名氣,又話人當佢宣傳工具,又話拍片辛苦,其實袋袋平安大家有冇聽過『好蘋果』,佢都有上黎搵過我老闆,原來佢係一個中介所,專門搵skincare公司,然後介紹youtuber俾佢地,中間收d錢咁。據知有大xb,雙花,兩個女仔一條channel等等。


「我想講,其實除左youtuber,仲有d beauty blogger。之前接觸過幾個,佢話幾百蚊一篇稿費。我見個女仔,一星期起碼出一兩款skincare products,係次次都一set!就咁搽上面,影幾張相就當用左!」


「我以前天真,以為youtuber唔會收錢,會幫你試用,然後好先會講。但原來只要收錢,唔好都可以話好。好似a字頭凍膜,原來來貨價只係三十幾,但賣成一百幾,所以好多人都推介,因為賺得多。好多人都敏感,所以我勸敏感sis唔好用。我自己都中左小花同丁丁的伏,好彩無爛面,但又腫又痕!」 



另外,高登又有網友說因工作出曾聯絡YouTuber,故知道其收費。



呀花 小花 出一條片最貴 要兩萬up!堅 前公司搵過」


高登討論區帖子疑管理員因受「某方團體」壓力被刪除,以上對話來自網頁截圖。



在Instagram "hkbeautyyoutuber_database" 亦有自稱韓國美妝品牌職員留言,證實公關公司帶著YouTuber的Rate Card上門推銷其
YouTuber Marketing方案,稿費是按產品單件計算,品牌方面更需要為YouTuber準備講稿。她亦質疑YouTuber Marketing成效,所以最後沒有採納。


「大家好, 我是於某韓國牌子擔任marketing 的。 只能嘆而家個market 係咁樣玩。 pr 公司基本上10次有8次都係sell 我地用youtuber.話說我唔希望搵阿豬阿狗拍野, 仲要佢地係一個product 一個價錢, kxxy 的價錢都合理, 中等價, 但其他大家口中的youtuber 都很貴, 另外pr講明我地要用貨size 比佢, 同比份稿佢地,大帝們會跟稿再將資料放上網當係自己搵, 所以d料咁齊都係背後有人提供的。 如果我有資料又有貨係手, 又收埋錢, 真係拍條片就可以過一關。 所以我地最後企硬無用youtuber. Pr 公司就當我地混吉。 哈哈」


多謝。 哈。 其實youtuber 始終只係素人, 唔係明星, 所以形象呢d都唔係好穩定, 遇著形象好的就叫好彩, 萬一youtuber 本身eq低或有咩行差踏錯會連個代言的品牌都拖累, 呢樣我地保障唔到。 第2, 其實做開呢行都知, 個牌子最近有youtuber講的話的確會多人問, 但如果有第2條新片出, 之前個產品就無人記得, 呢個問題根本會不斷loop. 係呀拍片係幫到宣,但只係一刻, 個牌子個產品唔會真係長時間都入到腦入到屋。 所以我地都係選擇傳統的廣告, 感覺踏實d


多謝各位支持。我都只係講事實, 同埋當你手中有佢地個rate card 的話,再數一數人地一個月出幾多片(都未計要請人地動身去你個 function ) 都計到真係唔係揾個飯錢咁簡單



在facebook上,有任職公關公司GENKI(HK)人士Jess Sze,發文反駁反YouTuber的人。由文章可見,有些美容YouTuber並不是單純分享心得,受公關公司集團式操控,由公關公司向品牌客戶四出推銷YouTuber Marketing,YouTuber的人氣亦是公關公司捧出來YouTuber上的美容分享,是一個簡純的廣告渠道

Facebook Link
(1) 
https://www.facebook.com/jess.sze/posts/10154368462730046
(2) https://www.facebook.com/jess.sze/posts/10154372030215046




對於近日 Beauty Blogger 的花生我只能這樣說 ~ 

1) 係客的立場 , 其實你地敢做係無用架 , 對於marketing fund 的分怖來講 , influencer marketing 佔的份額實在太少太少 , 佢地一定會繼續比 , 而且digital mkt 的錢會越洗越多 , 大勢如此 

2) 一個influence 的收入 , 主要建基於3方面 ,知名度 , 適做程度同流量 , 所以你地都係算吧la , 憑乜搞死佢地 ~ 


3) 我好感謝你地的存在 , 如果條街周圍都係精英 , 我呢d廢柴邊有得撈 ar


Magazine 同 Blogger 係我地眼中都係media一種 , 都係睇 , 內文 , present 手法 , target customer , traffic , fr 底 , 我唔知有乜分別 ~


1) 妳地話反對youtuber賣advertorial式廣告 , 敢我想問 , 敢你地都應該block埋雜誌, editor , 明星好多玩法都係同一個原理 


2) 買左唔啱自己心水的物品 , 其實係咪自己的責任 , 點解唔怪自己 , 唔做多d research , 唔問多2句sales , 冇人迫你去買vol


3) 你地話Youtuber收錢好好賺 , 周圍"乞" , 你地有冇諗過佢地的付出 , 我用B姐做例子 , 佢出道4年至今拍左313條片 (淨計佢channel), over 2000萬 view ~ , 我比個慨念大家 , 諗+ 準備 + 拍 + 剪 一條片最少要1日半 ~ 即係佢用左3756個小時, 大爺你一年番工先1900個鐘jai ~ B姐都係近2年先找到錢 , 掉番轉問你 , 你肯否白做2年 , 每日4個鐘 , 去換取一個月4~5萬 , 但唔知可以賺到幾時的收入 , 肯的請In box 我 , 我公司捧你做 Youtuber



在本站的Facebook,有知情人士inbox爆料,公開商業美容YouTuber的收費,半分鐘即袋成皮,在YouTuber影片內茹廣告,必須送整系列產品,否則YouTuber不會接受,若被品牌客戶催促,更要加錢,宣傳後產品銷量上升的品,更要分佣給她們。





我有個好朋友係PR黎…無記錯係30秒要$8,000-$10,000 視乎該youtuber views有幾多 之後仲要求我朋友送埋一系列products俾佢 如果淨係送佢要賣廣告的唯一一個product 佢就唔接受(咩道理) 我朋友公司要求佢盡快交稿 就要加錢 仲串我朋友而係Facebook Instagram post一張相 就要$2,000-$3,000 … 而當該位YouTuber宣傳後 銷量上升的話 該位
YouTuber又會有一筆錢分 … 岩岩同PR好朋友講起 佢行家同某啲YouTuber傾唔掂數就屈該product用爛面 係雷品topic數臭件product 



美容YouTuber雨僑在Facebook撰文,指出全職美容YouTuber價值觀扭曲,已淪為品牌打手,如泡沫爆破,更間接承認業界存在「買Fans買Views」。

Facebook Limk:  https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=472161029585362&id=171600656308069

「我無做"廣告blogger"快將一年了。

對上一個product placement YouTube video係去年9月嘅Philips洗面機,真心幾好用,問題只係的唔的得起心肝用。 這一年間,我每次登台來回三日勁歌熱舞,同我拍一段假分享video賺嘅錢一樣,但我的良心輕鬆愉快多了。可能我有一份收入穩定的工作, 有自己的品牌,沒接這類型工作對我影響不大,但真正原因,是因為beauty blogger 一行,有如model界一樣,已直插谷底,如泡沫爆破
我每一次被邀請,都必先和客顧開會,「喂你枝粉底真心好lup, 不如主力sell 平?」「你枝唇膏真係好乾,不如討論下性價比」問清楚成分,自己試用過再隱惡揚善,連激光脱毛都俾我由波長同原理問起,雖然未必得到客戶或者agency認同,但總算過到自己。試過一次,度好角度,諗好成個包裝,提議埋橋段,錢都收埋片都出埋街,點知同時有七個blogger 以同一橋段sell 同一產品,此時,我知道我應該離開了。當然,隨後我開的辣爆條件接近全香港agency都唔會再搵我,但係,我當客戶唔識,你地都知咁sell法係幫唔到個産品?點解咁樣一齊去摧毀個product會過到自己?
此外,任何真心分享,朋友有好産品但無人識,都唔再得到觀眾認同,就連大拿拿俾左萬二蚊學車嘅駕駛學院,都會被懷疑product placement,其實,人地只係包容我無限改時間,已經好抵讚。
呢個風氣,令全香港都多左份疑心,少左份感激。

其實,近所有女星、blogger都會收到每個品牌新product, 我選擇以感謝之情post禮物照,遇到有客戶邀請product placement廣告, 我同樣會繼續開我啲辣爆條件(唔係個價錢,係要雙方認同點樣去sell個産品,點解你係最好,如果你唔夠人好,會唔會講下下性價比) ,有緣人自然可以合作。而且,好似蔡太、針清王、雙眼皮貼,如果我收佣金,我就發死了,但係我認為, 真心好,我分享左,姊妹們有得著,已經係一個Beaty blogger最大成就。


香港地,搵食艱難,然而絶處逢生有一班靠寫專欄,拍片為生嘅網絡紅人,成本極低(當然要有一定才華,例如presentation skills),可能買下器材、粉絲量同點擊率,方便同客戶叫價,但係呢個低成本工作如果成為正職,好容易形成歪曲的價值觀。

有人問我,呀邊個blogger product placement 賺十幾萬一個月,呀邊個介紹人去做facial收30萬佣....哇...聽落我好蝕底,但係,有種快樂和成就感,錢是買不到的。」


在高登討論區的貼文,有自稱前PR業網友爆出收費內幕。

Golden Link: http://m1.hkgolden.com/view.aspx?message=5263611&type=ET&page=20 


(利申: 之前係PR公司做,搵過唔少blogger合作,B姐係其中一個)

收費榜:
hana tam >B >Ah Fa>JM>水魚>DingDing
(其他果啲就算收錢都唔多)

Hana就見勁brand就收得越貴,出貨越黎越hea,但佢真係多follower多盲粉,而家啲PRBrand都侷住用佢,因為以fans數黎計,佢真係最多,所以坐地起價都侷食

B就一向串嘴,唔係咁順攤(睇個客係咪大brand,之後有無SO)好多salesblacklist左佢

Ah Fa就成日都係有brand搵佢拍化妝片,要比錢之餘,仲要R好多product
通常啲brand會借晒成set化妝品比佢用,佢再話要番邊樣邊樣,比得少仲會向PR

JM既阿J一向都好自以為是,覺得自己有幾分姿色,就收得好貴(好似成$2000一個instagram post)
佢兩個呢半年冒起得好快,又係越接越多試用

水魚呢,就拍得最hea,收既價同付出完全唔成正比,跟佢啲片都收過啲客投訴過幾次
總之好煩,見到佢個死人樣同講野tone都想即刻close咗佢

DingDing其實收得唔算太貴(對比JM都係同年紀target fans) ,不過好揀brand,大小姐唔係個個都接,好有職業道德架


商業YouTuber的美容分享,在影片中對觀眾對「真心分享、私心大愛、強力推介」,事實上,她們自己亦清楚明白,自己只是一個宣傳機器、網上打手、廣告工具。作為化妝、護膚愛好者,我們在YouTube上看美容分享影片,為的是接收廣告、鱔稿以外的資訊,希望從他人的分享,以用家角度,找尋適合自己的產品。如今發現,原來某些商業YouTuber的美容分享與廣告無異,皮膚的更新週期是28天,以她們的出片頻率,她們推介產品有真正用過,深深感受嗎過?又有什麼觀降看的意義呢



2 則留言:

  1. 金瓶梅免費視訊,老色媽影院視頻,歐美電影色天使
    線上視訊,一步影院,色天使影院
    情人視訊,三級片電影,色天使論壇圖片
    線上視訊怎麼用,毛片電影,色天使小說
    線上視訊,510dd電影快播,老外擼電影網
    后宮視訊聊天,快播a片電影,快播電影網擼擼影院
    愛戀視訊,快播色情片,天天擼在線視頻電影網
    完美女人視訊,成人毛片,愛色窩網站
    玩美女人視訊,愛毛片網,紅色社區
    完美女人視訊網站,愛毛片成人電影網,擼飄飄少女
    視訊美女173,成人AV毛片,擼飄飄首頁
    0204視訊美女,高清毛片快播倫理電影,擼擼射影院A9
    視訊盒是什麼,免費毛片網站,擼飄飄圖片
    國外視訊,歐美毛片網站,排行榜擼飄飄影院
    台灣視訊,日本毛片網站,美女擼飄飄影院
    大中華視訊,快播下載免費毛片網址,狼狼擼飄飄影院
    免費視訊173liveshow,愛城論壇地址,動漫擼飄飄影院
    9158虛擬視訊,色天使論壇地址,男人影院播放器
    9158視頻社區,愛城論壇,狼窩色中色影院
    線上視訊要錢嗎,色天使論壇,狼窩綜合影院
    live173視訊,毛片綜合網,愛狼窩影院日本圖
    live173視訊聊天,島國AV毛片,拍攝女廁狼窩影院
    live173視訊生活秀,色小哥綜合網,狼窩色中影院
    live173影音,色洛洛中文網,電影下載網站免費
    live173視訊影音生活秀,q哥成人影院,黑人午夜電影劇場
    ShowLive影音聊天網,色老二在線電影,美女午夜劇場電影
    阿根廷超模內衣寫真,春宵毛片,酷愛情色影院
    中國乳神胸夾手機,小姨的誘惑,超碰成年人在線快播
    內衣模特視頻,毛片兒生涯快播在線觀看,性感內衣誘惑快播電影
    中國內衣模特,擼美媚毛片,極度性感女誘惑電影
    內衣秀吧,免費毛片觀看,性感內衣套裝女誘惑
    內衣秀視頻下載,爽歪歪電影成人綜合網,性感黑絲極致誘惑
    台灣辣妹視訊,爽歪歪成人電影網,性感岳母的誘惑小說
    A383成人影音,毛片大世界,開心色播網圖片
    A383成人,毛片快播官方網站,xxabcd色播網
    A383電影,快播情色毛片,色播網圖片圖
    s383live影音秀,AV小說圖片網,70ph開心色播網
    完美女人影音網,444vvvv成人網,色播開心網
    住173影音生活秀,我要叉女網快播,02ssss成人電影網站
    173影音生活秀,人妖電影快播,03ssss成人電影
    ut視訊美女,live173影音生活秀,做愛電影下載,幽蘭谷成人網
    hilive,快播色情片,BT無憂無慮電影網
    showlive,QVOD倫理電影,日加擼影院
    173直播,QVOD黃色電影,爽擼擼影院網
    ING視訊,55BBS情感毛片,夜夜擼小說
    173視訊,55BBS我愛購物網.擼管小說
    173人妻,免費成人電影網毛片下載,加多擼小說
    人妻小說線上看,173影音,美國女孩毛片,qvodav日本電影
    鴛鴦吧,173影音視訊,黃片毛片A片,qvodav成人網站
    173影音視訊直播,三級毛片在線觀看,愛澀成人影院

    回覆刪除